япишу на воді ніби птаха крилом пісня текст

Я пишу на воді,ніби птаха крилом На холодних вітрах,заколисана сном Замерзає мій дім,де чужа я собі Ніби птаха крилом,я пишу на воді, Я пишу на піску,доки хвиля іде Вірю знайдеш мене,потім сонце зійде На Івана Купала, пускала вінок Утікала ріка,як вода у пісок. Приспів: Ой ріка ріка,там де сонце зника де за хмарами край Ой ріка ріка,заховай! Куплет: Я на вітрі кричу,стали льодом слова Білі голки німі заховала трава Йду по пояс в тумані,вже не полечу Ні жива ні мертва я на вітрі кричу.


Исполнитель: Неизвестен Название песни: я пишу на воді ніби птаха крилом пісня Дата добавления: 30.07.2016 | 02:44:11. Просмотров: 137 0 чел. считают текст песни верным 0 чел. считают текст песни неверным. На этой странице находится текст песни Неизвестен - я пишу на воді ніби птаха крилом пісня, а также перевод песни и видео или клип. Текст. Перевод. Видео. Я пишу на воді ніби птаха крилом на холодних вітрах заколисна сном замерзає мій дім де чужа я собі ніби птаха крилом я пишу на воді. Я пишу на піску доки хвиля іде віру знаєдеш мене потім сонце зійде на івана купала пускала вінок утікала ріка як вода у пісок Приспів. ой ріка ріка там де сонце зника де за хмарами край ой ріка ріка заховай.


Я пишу на воді, ніби птаха крилом, На холодних вітрах, заколисана сном. Замерзає мій дім, де чужа я собі, Ніби птаха крилом, я пишу на воді. Я пишу на піску, доки хвиля іде, Вірю, знайдеш мене, потім сонце зійде. На Івана Купала пускала вінок, Утікали літа, як вода у пісок. Приспів: Ой, ріка, ріка там, де сонце зника, Де за хмарами край, ой, ріка, ріка, Заховай Я на вітрі кричу, стали льодом слова, Білі голки німі заховала трава


Я пишу на воді ніби птаха крилом на холодних вітрах заколисна сном замерзає мій дім де чужа я собі ніби птаха крилом я пишу на воді. Я пишу на піску доки хвиля іде віру знаєдеш мене потім сонце зійде на івана купала пускала вінок утікала ріка як вода у пісок Приспів. ой ріка ріка там де сонце зника де за хмарами край ой ріка ріка заховай. Я на вітрі кричу стали льодом слова білі голки німі заховала трава йду по пояс в тумані вже не поличу ні жива ні мертва я на вітрі кричу приспів. Слова и текст песни Неизвестен - Я Пишу На Воді Ніби Птаха Крилом Пісня, К сожалению, скачать песню и послушать онлайн, на сайте не получится, здесь находится только текст песни. Если вам понравился «текст», то обязательно напишите свой коммент.


Я пишу на воді, ніби птаха крилом, На холодних вітрах, заколисана сном. Замерзає мій дім, де чужа я собі, Ніби птаха крилом, я пишу на воді. Я пишу на піску, доки хвиля іде, Вірю, знайдеш мене, потім сонце зійде. На Івана Купала пускала вінок, Утікал Замерзає мій дім, де чужа я собі, Ніби птаха крилом, я пишу на воді. Я пишу на піску, доки хвиля іде, Вірю, знайдеш мене, потім сонце зійде. На Івана Купала пускала вінок, Утікали літа, як вода у пісок. Приспів: Ой, ріка, ріка там, де сонце зника, Де за хмарами край, ой, ріка, ріка, Заховай Я на вітрі кричу, стали льодом слова, Білі голки німі заховала трава


Я пишу на піску доки хвиля іде віру знаєдеш мене потім сонце зійде на івана купала пускала вінок утікала ріка як вода у пісок Приспів. ой ріка ріка там де сонце зника де за хмарами край ой ріка ріка заховай. Я на вітрі кричу стали льодом слова білі голки німі заховала трава йду по пояс в тумані вже не поличу ні жива ні мертва я на вітрі кричу приспів. Другие тексты песен "Неизвестен". Сейчас смотрят. Неизвестен - я пишу на воді ніби птаха крилом пісня.


Текст песни Антитіла - Птаха Куплет: Я пишу на воді,ніби птаха крилом На холодних вітрах,заколисана сном Замерзає мій дім,де чужа я собі Ніби птаха крилом,я пишу на воді, Показать полностью… Я пишу на піску,доки хвиля іде Вірю знайдеш мене,потім сонце зійде На Івана Купала, пускала вінок. Українська пісня -:- Крила - Роман Дуда (DUDA) ft. Сергiй Бабкiн. Текст песни Неизвестен — я пишу на воді ніби птаха крилом пісня Исполнитель: Птаха. Анна Розумовська - Птах Official audio - YouTube Птаха літала, птаха кружляла Синіми крилами світ обіймала. Промені світла в крилах заграли Птаха батькам довгих


Текст песни Неизвестен - я пишу на воді ніби птаха крилом пісня Исполнитель: Неизвестен Название песни: я пишу на воді ніби птаха крилом пісня Дата добавления: 02:44:11. Просмотров: 101 0 чел. считают текст песни верным 0 чел. считают текст песни неверным. Ілащук Анастасія - Птаха літала Деталі Запису . ЧАС РІКОЮ ПЛИВЕ, украинская песня КАРАОКЕ, ТЕКСТ - YouTube я пишу на воді ніби птаха крилом - слушать онлайн или скачать бесплатно в хорошем качестве на высокой. Скачать минус песни «Крила» 320kbps. Назарій Яремчук - Я піду в далекі гори (минус) Текст пісні. Я була мов пташка, поранена пташка маленька Я чула, як важко моє стукотіло серденько Хай буде, що буде не скажу йому а.


Исполнитель: життя, Песня: я пишу на воді ніби птаха крилом пісня, Продолжительность: 03:28, Размер: 4.76 МБ, Качество: 192 kbit/sec, Формат: mp3. №95466733. життя я пишу на воді ніби птаха крилом пісня. 03:28. Исполнитель: життя Продолжительность: 03:28 Размер: 4.76 МБ Качество: 192 kbit/sec Формат: mp3. QR-код этой страницы. Прослушать Скачать Скачать на Zvuk.com На гудок. Скачивание MP3 без рекламы доступно для зарегистрированных посетителей. Ну как песня, понравилась? Поделись с друзьями! (vk)(ok)(fb)(tw). Похожие песни. (бесконечная прокрутка). слушать. (скачать). життя - я пишу на воді ніби птаха крилом пісня. (добавить в избранное) 03:28. Еще песни життя.


Dm A# Am Я вмію літати, але хочу його крила І в темряві сяють, але він для мене світило Я вільна мов птаха, але хочу його небо З усіх скарбів світу мені лише його дотик треба Dm A# Am Dm Чому ти обрав мене? І цей дивний шлях зі мною На ньому багато каміння є На ньому гора за горою Чому ти несеш мене? Коли далі йти несила Коли я в обіймах зневіри Знімаєш для мене ти крила У-уууу Крила У-уууу Крила У-уууу Крила У-уууу Крила. Dm A# Am Я довго шукала у променях в небі по хвилях Повірила в себе, але хочу лише його крила Dm A# Am Dm Чому ти обрав мене? І цей дивний шлях зі мною На ньому багато камін


Все тексты песен(слова) группы Антитіла. Біла небесная птаха явилась мені уві сні, Казала зламав її вітер, казала прийшли її дні. Світила зорею в пітьмі, кувала чарівні пісні І крила лишила мені та й очі стулила свої. Приспів: Я маю незламнії крила, на них прилечу, тебе я знайду, Укрию тебе від біди, сховаю в години грози. Я маю незламнії крила, на них прилечу, тебе я знайду, Я ангел для тебе навік, життя я дарую тобі. Немало хотів їй сказати, але головного не встиг, Мене не навчила літати, на крилах її золотих. Я місця не знайду собі, блукаю в сліпучій імлі, І тягнуть мене до землі, незламнії


Исполнитель: Неизвестен, Песня: я пишу на воді ніби птаха крилом пісня, Длина: 03:28, Размер: 4.76 МБ, Формат: mp3. №87204411. Get-Tune.cc Неизвестен - я пишу на воді ніби птаха крилом пісня №87204411. Вход. Регистрация.


Подбор аккордов для трека Антитіла - Птаха. 🎸 Правильные аккорды для гитары, клип и текст к песне Антитіла - Птаха смотрите на lalatracker.com. вст. Am F 4p. Am F Біла небесная птаха явилась мені уві сні Am F Казала зламав її вітер, казала прийшли її дні Dm E7 Dm E7 Світила зорею в пітьмі, кувала чарівні пісні Dm E7 Dm E7 І крила лишила мені, тай очі стулила свої. Приспів: Am Em F E Я маю незламнії крила, на них прилечу, тебе я знайду Dm E Dm E Укрию тебе від біди, сховаю в години грози Am Em F E Я маю незламнії крила, на них прилечу, тебе я знайду Dm E Dm E Я ангел для тебе навік, життя я дарую тобі.


Ця пісня швидко стала справді народною і такою лишиться ще на довгі і довгі роки, доки в людській пам’яті не зітреться страшне й болюче слово "війна". Хто ж він, автор слів тієї невмирущої пісні? Микола Негода – поет, прозаїк, драматург. Народився він 9 січня 1928 року в селі Бузукові на Черкащині. Співця лише тоді знаходить слава, Коли він справжні промовля слова! Дух Пращура у Вас не подолати, Козацький дух – нетлінно-вічний він! Черкащина Вам – ніби рідна мати, А Ви у неї і Поет, і Син. За земляка такого я радію, І гордий, що Ви є в моїм житті. Я біля Ваших віршів душу грію – Вони прямі, і чесні й непрості.


Вы можете бесплатно прослушать песню Неизвестен – я пишу на воді ніби птаха крилом, либо скачать mp3 на звонок своего телефона или компьютер. Список композиций. Название и исполнитель. Поделиться. Длина. Скачать. 3:28.


Тексти пісень (лірика) всіх українських виконавців, народні пісні, ноти, записи у форматі mp3. Інформація про виконавців, гурти, альбоми та лейбли. Співай НАШЕ! Біла небесная птаха явилась мені уві сні Казала зламав її вітер, казала прийшли її дні Світила зорею в пітьмі, кувала чарівні пісні І крила лишила мені та й очі стулила свої. Приспів: Я маю незламнії крила, на них прилечу, тебе я знайду Укрию тебе від біди, сховаю в години грози Я маю незламнії крила, на них прилечу, тебе я знайду Я ангел для тебе навік, життя я дарую тобі. Немало хотів їй сказати, але головного не встиг Мене не навчила літати, на крилах її золотих Я місця не знайду собі, блукаю в сліпучій імлі І тягнуть мене до землі, незламнії крила її. Приспів.


Текст (слова) к песне 'Сіла птаха' автора/исполнителя Украинские народные песни. На сайте может быть представлено несколько вариантов, проверьте соответствующий список. Сіла птаха білокрила на тополю, Сіло сонце понад вечір за поля Покохала, покохала я до болю Молодого, молодого скрипаля. Покохала, зачарована струною, Заблукала та мелодія в гаю. В гай зелений журавлиною весною Я понесла своє серце скрипалю.


Слова песни Птаха, которую исполняет Антитіла. На нашем сайте наиболее полная коллекция, в которой хранятся самые правильные тексты - Lyricsworld.ru. Біла небесная птаха явилась мені уві сні Казала зламав її вітер, казала прийшли її дні Світила зорею в пітьмі, кувала чарівні пісні І крила лишила мені та й очі стулила свої. Припев: Я маю незламнії крила, на них прилечу, тебе я знайду Укрию тебе від біди, сховаю в години грози Я маю незламнії крила, на них прилечу, тебе я знайду Я ангел для тебе навік, життя я дарую тобі. Немало хотів їй сказати, але головного не встиг Мене не навчила літати, на крилах її золотих Я місця не знайду собі, блукаю в сліпучій імлі І тягнуть мене до землі, незламнії крила її. Припев.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

японское шоу угадай маму

seagull ответы на тесты 2021

конструктор decool architect 3110 инструкция по сборке