справаздача па пазакласнай физкультурна-аздараўленчай і спартыўна-масавай рабоце у школе
Справаздачы па мерапрыемствах. План работы школы на паўгоддзе. Каляндар фізкультурна-аздараўленчай і спартыўна-масавай работы. Социум прапануе. Прафесійнае навучанне. Календарь. физкультурно-оздоровительных и спортивно-массовых мероприятий. на 1 полугодие 2020/2021 учебного года.
Потейковская средняя школа. О школе. Учительская. Минщина спортивная. План фізкультурна-аздараўленчых і спартыўна-масавых мерапрыемстваў у рамках акцыі “Міншчына спартыўная. Восень-зіма”. Шестой школьный день. фізкультурна-аздараўленчых і спартыўна-масавых мерапрыемстваў. у рамках акцыі “Міншчына спартыўная. Восень-Зіма”.
Фізкультурна-масавая і спартыўна-аздараўленчая работа. Сёння арганізацыя выхаваўчай дзейнасці ў шосты школьны дзень не мысліцца без павышэння актыўнасці фізкультурна-масавай і спартыўна-аздараўленчай работы.Эфектыўнасць фізкультурна-аздараўленчых мерапрыемстваў заснавана на ўмацаванні фізічнага і псіхічнага здароўя дзяцей, зніжэнні ўзроўню захворванняў, павышэнні разумовай працаздольнасці і выхаванні навыкаў здаровага ладу жыцця. Зыходзячы з гэтага, адной з прыярытэтных задач дзейнасці нашай установы адукацыі з'яўляецца фізкультурна-аздараўленчая і спартыўна-масавая работыа ў шосты школьн
План фізкультурна-аздараўленчых і спартыўна-масавых мерапрыемстваў на канікулах. № п/п. Мерапрыемства. Дата правядзення. Час правядзення. Удзельнікі. 1. Шашачны турнір. Гульня ў міні-футбол. Спаборніцтвы па піянерболу. Гульні на свежым паветры. 15.04. 10.00 – 11.00. 11.00 – 12.00. 5 – 8 кл. 1 – 4 кл. 4.
Адаптацыя пятых класаў (справаздача) Першасная задача педагога ў 5-ым класе, на мой погляд, стаць “адным з кагорты падтрымліваючых”, бо самае складанае, што адчуваюць пяцікласнікі, – змена ўмоў атрымання ведаў, адлучэнне ад аднаго, добра вядомага, настаўніка і далучэнне да вялікай колькасці новых і розных, што будуць цяпер з пятага па адзінаццаты сябрамі і бацькамі адначасна. Я заўжды яўна адчуваю на сабе гэту адказнасць, таму спрабую загадзя “пазнаёміцца” з будучымі вучнямі і даведацца пра асабіста кожнага праз інфармацыю ад былога класнага кіраўніка. У яго распытваю пра асаблівасці характару
- выявіць народныя педагагічныя сродкі выхавання ў пазакласнай рабоце з малодшымі школьнікамі; - раскрыць асноўныя патрабаванні да арганізацыі выхаваўчай работы на аснове народных традыцый Казачніка па традыцыі з задавальненнем сустракалі ў кожнай сям’і. Акрамя таго, у карчме, дзе спрадвеку любілі беларусы збірацца гуртом і абмяркоўваць найбольш важныя сямейныя і грамадскія пытанні, а таксама хораша, з душою святкаваць народныя святы. Казкі з’яўляюцца адметным і універсальным маральным кодэксам народа. Першыя гады навучання ў школе – гады развіцця цікавасці ў дзяцей. Асноўная – пазнавальная цікавасць, зацікаўленасць навакольным светам, імкненне даведацца як мага больш.
фізкультурна – аздараўленчай і спартыўна – масавай работы. ў шосты школьны дзень. на 2 паўгоддзе 2014/2015 навучальнага года. № п/п. Дата. Мерапрыемства. Месца правядзення. Узрост удзельнікаў. Усе вучні асноўнай і падрыхтоўчай групы па фізкультуры. 7. 28.02. Чэмпіянат школы па футболу (юнакі). Спартыўная зала. 5-6 кл. 8 чалавек ад класа. 8. 07.03. Першынства школы па футболу (юнакі). Спартыўная зала.
План работы. гульнявой і аздараўленчай пляцовак «Планета спорту». і правядзення фізкультурна-аздараўленчых і. спартыўна-масавых мерапрыемстваў. у ДУА «Глінішчанскі дзіцячы сад-сярэдняя школа імя І.П.Мележа». у час восеньскіх канікул з 31.10.2017г. па 06.11.2017г. Дата. Час правядзення.
Фізкультурна-аздараўленчая і спартыўна-масавая работа: Задачы: - аптымальны ахоп навучэнцаў фізкультурна-аздараўленчымі мерапрыемствамі Узаемадзеянне сям'і і школы па арганізацыі вольнага часу навучэнцаў”. Магілевіч З. В., класны кіраўнік 4 кл., Кубіцкая І. С., бібліятэкар. Грыц Т.І., класны кіраўнік 1 кл.
2.1. Школьны спартыўны клуб ствараецца з мэтай арганізацыі і правядзення спартыўна-масавай і фізкультурна-аздараўленчай работы ва ўстанове адукацыі. 2.2. Задачы школьнага спартыўнага клуба. - Выпрацоўка ў школьнікаў патрэбы ў здаровым ладзе жыцця; - Умацаванне здароўя і фізічнага ўдасканалення навучэнцаў 3.2. Школьны спартыўны клуб павінен мець: - Загад па школе аб адкрыцці школьнага спартыўнага клуба; - Палажэнне аб школьным спартыўным клубе; - спіс Савета клуба пазакласнай фізкультурна-аздараўленчай. і спартыўна-масавай работы. на ІІ паўгоддзе 2015-2016 навучальнага года.
Традыцыйнымі формамі пазакласнай работы настаўнікаў-прадметнікаў з’яўляюцца прадметныя тыдні, якія дазваляюць як вучням, так і настаўнікам дастаткова поўна раскрыць свой творчы патэнцыял. У фарміраванні сістэмы спартыўна-аздараўленчай работы ў выхаваўчым працэсе значнае месца належыць арганізацыі і правядзенню спартыўных мерапрыемстваў. У якасці прыярытэтных накірункаў арганізацыі дзейнасці ў шосты дзень школьнага тыдня вылучаюцца: 1. Фізкультурна-аздараўленчая і спартыўна-масавая работа. 2. Экалагічнае і працоўнае навучанне. 3. Гуртковая дзейнасць. Дадзеныя пытанні знаходзяць адлюстраванне ў рабоце савета школы па
План правядзення спартыўна-масавых мерапрыемстваў у рамках рэалізацыі абласной акцыі “Міншчына спартыўная. Восень” дзяржаўнай установы адукацыі. “Ананіцкі навучальна-педагагічны комплекс сад-сярэдняя школа” ў 2020/2021 навучальным годзе. № Мерапрыемствы п/п 1. Спартыўныя і рухомыя гульні. “Мы за здаровы лад жыцця!” 2. Дзень здароўя. Самы меткі” 8. Конкурсна-гульнявая праграма. “Сябруем са спортам!” 9. Першынство школы па шахматах. “Шахматныя баталіі” 10. Спартландыя.
— Наколькі спартыўна-масавай работай сёння ахоплена сельскае насельніцтва? — У 2008 годзе пры аддзеле ФКСіТ быў створаны раённы фізкультурна-спартыўны клуб “Ураджай”, дзе працуюць 12 інструктараў-метадыстаў па фізкультурна-аздараўленчай, спартыўна-масавай рабоце. Штогод праводзяцца комплексныя спартыўна-масавыя мерапрыемствы: спартакіяда КФК прадпрыемстваў, арганізацый, устаноў, спартакіяда сельскіх жыхароў, зімовая спартакіяда прадпрыемстваў, арганізацый, устаноў, зімовая спартакіяда работнікаў АПК, летняя і зімовая спартакіяды сярод дапрызыўнай і прызыўной моладзі, спартакіяда навучэнскай моладзі.
План фізкультурна-аздараўленчай работы на шосты школьны дзень. План выхаваўчай работы на I паўгоддзе 2020/2021 навучальнага года. Графік работы бібліятэкі. спартыўна - масавая, прафілактычная дзейнасць з. навучэнцамі I-XI класаў у дні зімовых канікулаў. Тэматычны. Работа педагагічнага калектыву па ўліку дзяцей і падлеткаў, якія падлягаюць навучанню на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі. Абагульныяючы. Запыты ва ўстановы адукацыі, арганізацыі, на прадпрыемствы, вывучэнне інфармацыі, гутаркі.
Пры навучанні ў класах спартыўна-педагагічнай накіраванасці вучні вывучаюць на павышаным узроўні вучэбныя прадметы «Фізічная культура і здароўе» і «Біялогія» і засвойваюць змест вучэбнай праграмы факультатыўных заняткаў «Уводзіны ў спартыўна-педагагічныя прафесіі» для вучняў X-XI класаў устаноў адукацыі, якія рэалізуюць адукацыйныя праграмы агульнай сярэдняй адукацыі. Пры арганізацыі адукацыйнага працэсу па вучэбным прадмеце «Фізічная культура і здароўе» на павышаным узроўні ў дадатак да вучэбных гадзін, вылучаных на правядзенне вучэбных заняткаў «Фізічная культура і здароўе» ў
Пры навучанні ў класах спартыўна-педагагічнай накіраванасці вучні вывучаюць на павышаным узроўні вучэбныя прадметы «Фізічная культура і здароўе» і «Біялогія» і засвойваюць змест вучэбнай праграмы факультатыўных заняткаў «Уводзіны ў спартыўна-педагагічныя прафесіі» для вучняў X-XI класаў устаноў адукацыі, якія рэалізуюць адукацыйныя праграмы агульнай сярэдняй адукацыі. Пры арганізацыі адукацыйнага працэсу па вучэбным прадмеце «Фізічная культура і здароўе» на павышаным узроўні ў дадатак да вучэбных гадзін, вылучаных на правядзенне вучэбных заняткаў «Фізічная культура і здароўе» ў
З мэтай выкарыстання разнастайных форм фізкультурна-аздараўленчай і спартыўна -масавай работы ў школе правесці: - тэматычныя класныя гадзіны па праблемах здаровага ладу жыцця, прававога. выхавання. Экскурсіі і паходы па роднаму краю. Удзел у Нацыянальным фестывалі бегу “Языльская дзясятка”. На працягу года. Правядзенне тэматычных інфармацыйна-лектарскіх дзён па праблемах здаровага ладу жыцця ў сям'і, прафілактыкі шкодных звычак і сацыяльна-педагагічнай неблаганадзейнасці сям'і, прававой асветы бацькоў і дзяцей. На працягу года. Класныя кіраўнікі.
Размяшчэнне на сайце школы інфармацыйных матэрыялаў па пытаннях духоўна- маральнага выхавання навучэнцаў, асвятленне вопыту работы школы ў дадзеным накірунку. На працягу года. Насякайла В.В., настаўнік інфарматыкі. Арганізацыя фізкультурна-аздараўленчых і спартыўна-масавых мерапрыемстваў. (па асобным плане). На працягу года.
1. Павышэнне эфектыўнасці фізкультурна-аздараўленчай і спартыўна-масавай работы У адпаведнасці з пунктам 1 артыкула 32 Кодэкса Рэспублікі Беларусь аб адукацыі навучэнцы ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі абавязаны клапаціцца пра сваё здароўе, імкнуцца да маральнага, духоўнага і фізічнага развіцця і самаўдасканалення. Да арганізацыі свята прыцягваецца фізкультурны актыў школы: намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, настаўнікі фізічнай культуры, педагог-арганізатар, класныя кіраўнікі, фізоргам класаў і члены бацькоўскага камітэта, прадстаўнікі шэфскіх арганізацый, медыцынскія работнікі інш.
Пазакласныя мерапрыемствы. Сённяшні свет іншы. Камп’ютар, планшэт, смартфон і тэлевізар адабралі ў дзяцей час і жаданне чытаць. Лексічны запас вучняў з кожным годам усё больш зніжаецца. Перад настаўнікамі-славеснікамі востра стаіць пытанне: як падтрымліваць цікавасць да чытання? Выйсце бачыцца ў арганізацыі не толькі вучэбнай, а і пазакласнай дзейнасці па прадмеце. Пазакласная дзейнасць з’яўляецца неад’емнай часткай вучэбна-выхаваўчага працэсу, гэта адна з форм работы з вучнямі. Яна садзейнічае развіццю чытацкага інтарэсу, паглыбленню атрыманых ведаў, раскрыццю індывідуальных схільнасцей кожнага вучня, развіццю самастойнасці, творчай актыўнасці вучняў.
Пазакласная работа Мэта: Садзейнічаць выхаванню асобы з глыбока гуманістычным светапоглядам, з развітым высокакультурным пачуццём нацыянальнай і асабістай павагі. Задачы: 1.Стварэнне ўмоў для выхавання асобы як носьбіта нацыянальна-культурных і маральных каштоўнасцей праз урочную і пазакласную дзейнасць. 2. Выхаванне грамадзянскасці і патрыятызму. 3. Развіццё творчых здольнасцей вучняў. Умовамі паспяховага выхавання грамадзянскасці і патрыятызму навучэнцаў ва ўстановах адукацыі з'яўляюцца: - Усведамленне імі сутнасці
Метадычная работа ажыццяўлялася па наступных напрамках: - работа метадычнага савета; - падбор і расстаноўка кадраў; - павышэнне кваліфікацыі, педагагічнага майстэрства і катэгарыйнасці кадраў; - работа метадычных аб’яднанняў; - навукова-даследчая работа. Вышэйшай формай калектыўнай метадычнай работы з’яўляецца педагагічны савет. Педагогі здалі справаздачы па самаадукацыі ў форме кансультацый, напрацовак, творчых справаздач, адкрытых урокаў, выступленняў на МА. Высокіх рэзультатаў дасягнулі вучні ў спартыўна-масавых і фізкультурна-аздараўленчых мерапрыемствах. Праведзены паглыблены медыцынскі агляд стану здароўя вучняў.
Працоўна-прафесійная 1 2 11 Забаўляльная 1 2 Фізкультурна-масавая і спартыўна-аздараўленчая работа Сёння арганізацыя выхаваўчай дзейнасці ў шосты школьны дзень не мысліцца без павышэння актыўнасці фізкультурна-масавай і спартыўна-аздараўленчай работы.Эфектыўнасць фізкультурна-аздараўленчых мерапрыемстваў заснавана на ўмацаванні фізічнага і псіхічнага здароўя дзяцей, зніжэнні ўзроўню захворванняў, павышэнні разумовай працаздольнасці і выхаванні навыкаў здаровага ладу жыцця. У школе працуюць 3 аб’яднанні па інтарэсах спартыўнай накіраванасці: “Валейбол” Класным кіраўнікам скарэкціраваць планы пазакласнай работы з улікам інтарэсаў
Коментарі
Дописати коментар