відкритий урок з української мови прикметник антонім і прикметник синонім

Конспект на урок Українська мова скачати. Урок-гра, мета якого була: закріпити знання дітей про прикметники-синоніми та антоніми, поширювати словниковий запас прикметниками; розкрити поняття багатозначністі прикметників, тренувати компетентності давати повну й вичерпну відповідь на запитання, розвивати словотворчі навички та уміння,усне та писемне мовлення, формувати мовленнєву компетентність; виховувати любов до рідної мови. Перегляд матеріалу. Отримати код. Тема: ПРИКМЕТНИКИ-СИНОНІМИ, ПРИКМЕТНИКИ-АНТОНІМИ. Пряме і переносне значення прикметників.


Урок української мови в 4 класі. Тема:Прикметники-синоніми й прикметники-антоніми. Мета:ознайомити учнів із прикметниками,що мають синонімічне та. антонімічне значення;розвивати словниковий запас учнів;вихо-. вувати любов до багатства лексики рідної мови. Обладнання:мовний матеріал,схема-опора. Тип уроку:урок формування умінь і навичок. Хід уроку. I. Організація класу.


Прикметники-антоніми та прикметники-синоніми. Уживання прикметників у прямому та переносному значеннях. (Вправи 155-159) — Українська мова 4 клас - конспекти уроків (за підручником М. С. Вашуленка) - 2015 рік - розгорнуті конспекти уроків з української мови, запропоновано зразки бесід під час вивчення нового матеріалу, опорні схеми, різні види робіт над новим матеріалом, каліграфічні хвилинки, творчі завдання, цікавий ігровий матеріал. УРОК 44 Прикметники-антоніми та прикметники-синоніми. Уживання прикметників у прямому та переносному значеннях. (Вправи 155-159). Тема. Прикметники-антоніми та прикметники-синоніми. Уживання прикметників у


Урок української мови в 4 класі. Тема: Прикметники – синоніми, антоніми. Пряме і переносне значення прикметників. Вчитель початкових класів СЗШ № 235 ім. В.Чорновола м. Києва ПОЛУКОВА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА. Слайд 2. Девіз уроку: Самостійно буду працювати. Помилок не буде – факт! І уважно мудрувати, щоб вийшов добрий результат. Слайд 3. Прикметники – антоніми Холодний – гарячий; Широкий – вузький; Білий – м'який; Великий – малий; Товстий – тонкий; Черствий – свіжий; Новий – старий; Глибокий – мілкий. Слайд 13. Робота з прислів'ями Маленька праця, краще за велике безділля. Ранні пташки росу п’ють, а пізні сльози ллють. Ранній пізньому не кланяється. Слайд 14.


Ознайомити учнів із поняттями прикметники-синоніми, прикметники-антоніми, навчити розрізняти прикметники, вжиті в прямому і переносному значенні. Формувати вміння використовувати прикметники у мовленні. Розвивати зв’язне мовлення, графічні навички. Збагачувати словниковий запас учнів. Виховувати любов до рідної мови, до співпраці,взаємодопомоги. Тип уроку: комбінований. Хід уроку. І. Організація учнів до уроку. - Встаньте, діти ви рівненько. - Якою мовою будемо спілкуватися? У – українською. - Як будемо сидіти за партами? Р – рівно. (Антоніми - слова з протилежним значенням.) - Подивіться на дошку і скажіть, до якого жанру ми віднесемо цей текст? (Вчитель зачитує вірш).


Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми. Пряме і переносне значення прикметників. Мета: ознайомити учнів з прикметниками із синонімічними та антонімічними значеннями, розкрити поняття багатозначності прикметників; учити вживати прикметники в прямому та переносному значеннях; розвивати усне та писемне мовлення; збагачувати словниковий запас; виховувати любов до праці. - Сьогодні у нас незвичайний урок, тому що вчитимемося бути вправними знавцями української мови та спробуємо бути садівниками. - Сьогодні на уроці ми попрацюємо з прикметниками, близькими і протилежними за значеннями, вжитими в прямому і переносному значенні.


Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми. Використання їх у зв’язних висловлюваннях. Мета: вчити учнів уживати прикметники у мовленні; формувати вміння добирати синоніми і антоніми; збагачувати словниковий запас школярів; розвивати зв’язне мовлення; образне мислення, виховувати любов до прекрасного. Хід уроку. I. Організаційний момент.


Тема уроку: Прикметники-синоніми. Прикметники-антоніми Прикметники, вжиті в прямому і переносному значенні. Редактор Yuliia Berezhko ·. Прочитано: 1 136. Урок з української мови для 4 класу. Для розвитку знань,умінь і навичок учнів на уроці застовуються такі методи і прийоми: стратегія «Кубування», «Гронування», робота в парах, інтерактивна вправа «Мікрофон», творча робота. Автор: Ковтонюк Анна Павлівна. Заклад: Новодмитрівський НВК, вчитель початкових класів. Тема: “Прикметники-синоніми. Прикметники-антоніми Прикметники, вжиті в прямому і переносному значенні”. Спрямування: українська мова 4


Мета: поглибити знання учнів про синоніми і антоніми на прикладі розгляду прикметників, розвивати вміння добирати та використовувати прикметники – синоніми та антоніми у мовленні, вживати прикметники у переносному значенні, тренуватися давати повну й вичерпну відповідь на запитання; виховувати бажання працювати на користь суспільства. Обладнання: картки індивідуального опитування, словник синонімів та антонімів, індивідуальні орфографічні словнички. Хід уроку. І. Перевірка домашнього завдання. Повторити словникові слова. Відкритий урок української мови. проведений у 4 класі. вчитель: Сич Т.А.


Пряме і переносне значення прикметників. Мета: актуалізувати знання учнів про прикметник як частину мови; ознайомити учнів із поняттями прикметники-синоніми, прикметники-антоніми, навчити розрізняти прикметники, вжиті в прямому і переносному значенні; розвивати вміння вживати прикметники в усному та писемному мовленні; збагачувати словниковий запас учнів; тренуватися давати повну й вичерпну відповідь на запитання; розвивати творче мислення; виховувати любов до рідної мови, до праці. Хід уроку 1. Організація класу до уроку Сьогодні у нас незвичайний урок, Сьогодні ми зробимо ще один крок В країну природи, в країну погоди, В країну чудової рідної мови.


Прикметники-синоніми та прикметники-антоніми. Пряме і переносне значення слова. Мета. Поглибити знання учнів про прикметник, його значення в мовленні, зв’язок з іменником. Продовжувати вчити розрізняти синоніми та антоніми на прикладі розгляду прикметників, розвивати вміння добирати та використовувати їх у мовленні, вживати прикметники в прямому і переносному значенні, тренуватися давати повну та вичерпну відповідь на питання. Розвивати словниковий запас учнів. Виховувати повагу до праці. Хід уроку. 1. Організація класу - Діти, я гадаю, що сьогодні з вами добре попрацюємо, але спочатку давайте


Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми. Теоретичні матеріали та завдання Українська мова, 3 клас. МiйКлас — онлайн школа нового покоління. Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми. Теорія: Прикметник — це частина мови, яка називає ознаки предмета та відповідає на питання який? яка? яке? які? У деяких випадках для назви якоїсь однієї ознаки можуть використовуватися декілька різних прикметників. Це прикметники-синоніми — вони мають близьке значення, але вимовляються по-різному. Приклад


Прикметники-антоніми. 'агатозначні прикметники. Прик ГоловнаШкільні предметиПочаткова школаРозробка уроку з української мови для 4 класу за темою "Прикметники-синоніми. Прикметники-антоніми. Багатозначні прикметники. Прикметники, вжиті в прямому і переносному значенні". Розробка уроку з української мови для 4 класу за темою "Прикметники-синоніми. Прикметники-антоніми. Багатозначні прикметники. Прикметники, вжиті в прямому і переносному значенні". дата публікації: 29 липня 2015. Надруковано у: Початкова школа. Шевченко Оксана Григорівна. Відкрили зошити. Записали «Четверте грудня. Класна робота».


Головна » Методична скарбничка » Українська мова » Українська мова 3 клас. Прикметники - синоніми, антоніми. 10.03.2019, 12:23. Чтобы включить программу чтения с экрана, нажмите Ctrl+Alt+Z.


Головна » Матеріал для завантаження » Розробки Уроків » Українська Мова. Значення прикметників. Прикметники-антоніми, прикметники-синоніми. Багатозначні прикметники. (46.0 Kb) ] 13.12.2016, 14:40 (46.0 Kb) ] 13.12.2016, 14:40 -. 1. Категория :УКРАЇНСЬКА МОВА | Добавил :granitshkola Просмотров :984 | Загрузок :289 | Рейтинг :0.0/0. Схожий матеріал: ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО: Всего комментариев : 0.


Використання інтерактивних вправ на уроках в 3 класі. Українська мова. 3 клас Будова слова. 1. Правопис префіксів роз-, без-. 2. Правопис префіксів з- (с-). 3. Правопис вивчених префіксів. 4.Будова слова. Тест. 3 клас Частини мови. Іменник. 1. Іменники, що означають назви істот та неістот. 2. Власні і загальні іменники. 3. Рід іменників. 4. Змінювання іменників за числами. 5. Підсумковий урок. Іменник. 3 клас. Прикметник. 1. Загальне поняття про прикметник. 6. Вживання прикметників у прямому і переносному значенні. Заняття. Про сервіс LearningApps. Інтерактивна вправа "Відшукай прикметники-антоніми". Інтерактивна вправа "Добери антонім". Comments. Sign in|Recent Site Activity|Report Abuse|Print Page|Powered By Google Sites.


Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми. Пряме і переносне значення прикметників. Мета: ознайомити учнів з прикметниками із синонімічними та антонімічними значеннями, розкрити поняття багатозначності прикметників; учити вживати прикметники в прямому та переносному значеннях; розвивати усне та писемне мовлення; збагачувати словниковий запас; виховувати любов до праці. Хід уроку. I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.


Мета уроку: поглибити знання учнів про прикметник як частину мови; формувати вміння відрізняти прикметники від інших частин мови; правильно визначати морфологічні ознаки, синтаксичну роль; удосконалювати навички правильного й доречного використання прикметників в усному та писемному мовленні; розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, творчі уміння, уміння аналізувати. Прикметник – це повнозначна (самостійна) змінна частина мови, що виражає ознаку або властивість предмета і відповідає на питання Який? Яка? Яке?

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

японское шоу угадай маму

seagull ответы на тесты 2021

конструктор decool architect 3110 инструкция по сборке