протокол фізичного розвитку цчнів 6 класу

3.Проблема фізичного розвитку учнів, шляхи вирішення їх в класі. 4.Різне. 1.Слухали: Учитель фізичного виховання Овсієнко М.В. ознайомив батьків з поняттям фізичного розвитку, завданнями фізичного виховання,шляхами вдосконалення фізичного розвитку, проблемами класу та можливими шляхами їхнього вирішення. Виступили : Богданова Т.В. Дану інформацію взяти до уваги. Ухвалили: 1.Дану інформацію класному керівнику донести до учнів 6 класу. Голосували: За: 6.


Програма містить загальну інформацію про учня, систему додаткових послуг, види необхідної адаптації та модифікації матеріалів. Основною метою складання ІПР є не фіксування всього того, що дитина має вивчити в школі, а зясування педагогічних поглядів, які концентруються на найважливіших сторонах її навчання, тому ІПР розробляється на засіданні психолого-педагогічного консиліуму. Робоча програма на урок Інклюзивна освіта скачати


Змістовне наповнення програми з фізичної культури для 5 - 11 класів заклад формує самостійно з варіативних модулів. При цьому обов’язковим є включення засобів теоретичної і загальної фізичної підготовки, передбачених програмою для кожного класу. Мета: сприяти розвитку індивідуальної творчості учнів, залучення до участі у предметних олімпіадах, до дослідницької роботи у МАН. Виступили: Черкасова Є.Ю – вчитель музичного мистецтва, яка запропонувала внести до банку даних прізвища учнів, які дійсно мають талант і бажання додатково працювати. Постановили


Мета: сприяти розвитку індивідуальної творчості учнів, залучення до участі у предметних олімпіадах, до дослідницької роботи у МАН. Виступили: Черкасова Є.Ю – вчитель музичного мистецтва, яка запропонувала внести до банку даних прізвища учнів, які дійсно мають талант і бажання додатково працювати. Постановили: Поповнити банк даних учнів, які мають нахил і здібності до вивчення предметів ХЕН. Наприклад: учень 11 класу Черненко Владислав має високі досягнення з різних предметів, а з фізичної культури відстає через зайву вагу. Юнаку потрібна допомога вчителя. Слід скласти індивідуальну програму занять фізичними вправами,спираючись на індивідуальні особливості хлопця.


ПРОТОКОЛ № 6 засідання педагогічної ради Боянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів. від 25.05.2017 р. Обов’язково дає для учнів вправи на розвиток сили, швидкісно-силових якостей, враховуючи стан їх здоров’я, фізичного розвитку й рухової підготовленості. За останній час поліпшилась робота вчителя з обдарованими дітьми. Учні- юнаки середньої ланки (6-7 - класи) під керівництвом вчителя фізичного виховання Фединяка І.Я. (тренер від Новоселицької ДЮСШ Сваревській М.Б.) неодноразово ставали чемпіонами з міні-футболу на районних та обласних змаганнях. Разом з тим, проблемним питанням залишається матеріально-технічна база з фізкультури.


ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА. Фізичне виховання — важливий засіб фізичного, соціального та духовного розвитку учнівської молоді. учнів, урахування мотивів та інтересів учнів до заняття фізичними вправами; — використання вчителем різноманітних організаційних форм, засобів, методів і прийомів навчання; — досягнення оптимальної рухової активності всіх учнів про-тягом кожного уроку з урахуванням стану здоров’я. За результатами медичного огляду учні тимчасово поділяють-ся на медичні групи для занять фізичною культурою. У разі відставання в розвитку фізичних якостей учитель (а у 8-му і 9-му класах


Висновки: 1. Фізичний розвиток учнів 5-9 класів сільських малокомплектних шкіл відрізняється від фізичного розвитку учнів 5-9 класів міських шкіл. 2. Порівняльний аналіз антропометричних вимірювань показав наступне: у дослідженнях зросту спостерігаються відмінності у показниках; у показниках маси тіла та обхвату грудної клітки характерна суттєва перевага учнів сільських малокомплектних шкіл на всіх вікових періодах над учнями міських шкіл. 3. На нашу думку, це можна пояснити кращою екологією навколишнього середовища в сільській місцевості, де діти більше часу проводять на свіжому повітрі, за р


Львівський державний інститут фізичної культури. Іванна БОДНАР. Теорія, методика і організація Фізичного виховання учнів спеціальної медичної групи. Навчально-методичний посібник. Львів-2005. УДК 796.011.3:376(072) ББК 74.200.54 Б 752. Боднар І.Р. Теорія, методика і організація фізичного виховання учнів спеціальної медичної групи. Навч.-методичний посіб. - Львів, Українські технології.-2005.-48 с. Протокол № 6 від 22.03.2005 року. І-1КВІМ 966-345-042-8. О Ьолпир 1.1'., 2005 О Льпіпськмй лс-ржпініиЛ інститут.


Завдання №6. Оформити протокол обговорення одного з залікових уроків студента-практиканта. Завдання №7. Досліджувати і дати оцінку рівневі фізичної підготовленості учнів _ класу на основі моторних тестів. Завдання №8. Описати етапи навчання фізичної вправи, призначеної для учнів _ класу. Завдання №9. Розробити 4 деталізованих конспекти уроку (з позначкою “Заліковий”) для учнів _ класу. Завдання №10. Розробити сценарій спортивного свята (вікторини) для учнів _ класів на тему: _ Завдання №2. Комплекс №1.


Нормалізація розвитку, підвищення фізичної та розумової працездатності. Підвищення фізіологічної активності органів та систем організму школярів. Формування життєво важливих рухових умінь і навичок, вміння застосовувати їх. Формування у школярів системи знань і навичок з особистої гігієни, правил техніки безпеки під час занять фізичними вправами. Крім того в процесі занять лікувальною фізичною культурою з дітьми, які мають важку патологію зору виникає необхідність вирішування низки специфічних задач, які направлені на переборювання відхилень в фізичному розвитку та рухової підготовленості дітей, які обумовлені впливом порушеного зору.


Про нагородження учнів 2-8 та 10 класів Похвальним листом «За високі досягнення у навчанні». СЛУХАЛИ: директора школи Ішуніна С.В., який доповів про стан виконання рішень засідання педагогічної ради від 28.03.2016 року. На уроках вчителі здійснюють індивідуальний підхід до учнів враховуючи стан їхнього здоров’я, фізичного розвитку, нахилів та здібностей учнів. На кожній з частин уроку: підготовчій, основній і заключній учителі диференціюють навантаження і обсяг фізичних зусиль для кожного учня. Проводять індивідуальну додаткову роботу та відпрацювання за чітким виконанням елементів вправ, ще не засвоєних окремими учнями в групах.


Для оцінювання розвитку фізичних якостей використовуються навчальні нормативи, які розроблено для кожного року вивчення. Контрольні навчальні нормативи є орієнтовними. Порядок їх проведення визначає вчитель відповідно до календарно-тематичного планування. Входячи з цього, виникла необхідність розробки норм-критерій оцінювання для учнів 5-9х та 10-11х класів. Оцінювання було розроблено на основі Програма Міністерства освіти і науки України «Фізична культура» програма для основної та спеціальної медичних груп загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи. Видавництво «Ранок» м. Харків 2006.


Протокол. медико-педагогiчного спостереження урокiв фізичної культури. Клас_. Адмiнiстративне„iнспектування Директор_. Дата _ Учитель _. Візуальне визначення реакції учнів на фізичне навантаження. Об’єкт спостереження. Ознаки втоми. Прояви в учнів. Колір шкіри. обличчя.


Слабкі знання показали учні 8-в класу якість знань – _% учнів мають початковий рівень навчальних досягнень, 9-г класу ___ %, – вчитель_. Перевірка виконань нормативу „Човниковий біг 4х9 м” учнів 5-11 класів показала, що від 75-100% з них виявили достатній та високий рівень навчальних досягнень з фізичної культури. На уроках вчителі здійснюють індивідуальний підхід до учнів враховуючи стан їхнього здоров’я, фізичного розвитку, нахилів та здібностей учнів. На кожній з частин уроку: підготовчій, основній і заключній учителі диференціюють навантаження і обсяг фізичних зусиль для кожного учня.


Методичні рекомендації до розділу з предмету „Фізична культура” для учнів 6-7 класів. Авторка наголошує, що над удосконаленням виконання фізичних вправ, що вивчались на уроці, а також для розвитку необхідних рухових якостей учні самостійно працюють удома. Першим кроком до самостійних занять фізичними вправами є виконання домашніх завдань. Методичні рекомендації до розділу з предмету „Фізична культура” для учнів 6-7 класів. Авторка наголошує, що над удосконаленням виконання фізичних вправ, що вивчались на уроці, а також для розвитку необхідних рухових якостей учні самостійно працюють удома. Першим кроком до самостійних занять фізичними вправами є виконання домашніх завдань.


Аналіз контингенту учнів класу (соціальний паспорт). План виховної роботи на семестр, затверджений заступником директора з виховної роботи. Особові справи учнів класу. Табелі успішності та відвідування занять учнями. Щоденник класного керівника (облік виховних годин, годин спілкування; індивідуальна робота з родинами класу). Протоколи бесід з учнями та батьками. Протоколи батьківських зборів, доповіді та виступи на зборах. План роботи МО класних керівників. Матеріали із запобігання дитячого травматизму, бесід з правил дорожнього руху, журнал (зошит) проведення інструктажів з ТБ із підписами учнів. Основні напрямки індивідуальної роботи з учнями: розвиток пізнавальних


Рекомендовано Вченою радою Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (протокол № 12 від 04.06.2015). Для всього класу Для учня з ООП. Подані на дошці числа записати словами. Пояснити правопис. Оцінювання навчальних досягнень учнів за 12 бальною системою передбачає: оцінювання у межах матеріалу, визначеного навчальними програмами для спеціальної школи, в якій учні набувають нецензової освіти; оцінювання у межах можливостей засвоєння учнями програмового матеріалу, зумовлених особливостями їх психічного та фізичного розвитку; оцінювання відповідних розвитку учнів якісних


Організація роботи в області фізичного виховання учнів базується в даний час, в основному, на використанні спортивно-діагностичних нормативів і майже не враховує мотиви і потреби молоді у регулярних заняттях тим або іншим видом рухової активності. Мотиви молодших школярів носять тимчасовий характер, тому для розвитку їм необхідна певна програма педагогічної дії з акцентом на соціальну значущість занять фізкультурою і спортом. 6. Якщо серед учнів п'ятих класів він складає 98% у хлопчиків і 97,4% у дівчаток, то у випускних класах він знижується до 55,7% у хлопчиків і 48,5% – у дівчаток. Різка відмінність відношення хлопчиків і дівчаток до фізкультурної активності констатується починаючи з 12-13-річного віку.


Для учнів 9 та 11 класів передбачено виконання в кінці навчального року (упродовж 6 уроків) ОКТ оцінки стану фізичної підготовленості учнів. Відмінності обов’язкового тесту від орієнтовного полягають у наступному: - враховується вік учнів (14 або 15 років для учнів 9 кл., 16-17 років для учнів 11 класів) Для глибшого аналізу розвитку рухових якостей в учнів середнього та старшого шкільного віку фахівці рекомендують спеціальні контрольні вправи, стандартизовані за змістом, формою та умовами виконання. Прості та об’єктивні тести оцінки фізичної підготовленості школярів та нормативні таблиці для визначення її рівнів (початковий, середній, достатній, високий) наведені Ареф’євим, Єдинаком.


Учні середнього шкільного віку (12 років). N з/п. Види тестів. Для учнів 10 - 11 років проводиться біг у рівномірному темпі без урахування часу з метою подальшого розвитку витривалості та стійкості до помірних навантажень. 2. Згинання і розгинання рук в упорі лежачи: виконання згинання та розгинання рук в упорі лежачи може проводитися із застосуванням контактної платформи заввишки 5 см або без неї.


Тема: «Методика розвитку фізичних якостей в учнів початкових класів на уроках фізичної культури засобами рухливих ігор». Автор-укладач: вчитель фізичної культури комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №18 Вінницької міської ради», вчитель вищої категорії, педагогічне звання – «Старший вчитель» Мармитко Марина Володимирівна. Для учнів молодших класів необхідний вибір засобів і методів з використанням рухливих ігор різної спрямованості, який диктується наявністю і характером сумарної втоми, а також рівнем розвитку фізичних якостей необхідних у навчальній та майбутній трудовій діяльності.


Работа по теме: Хронометраж, 9-Б. Глава: Протокол хронометрування уроку фізичної культури. ВУЗ: ГНПУ. •Розрахунок і оцінка загальної і моторної щільності уроку фізичної культури учнів 9 - б класу. Следующая > Стр 1 из 2 1 2. Завдання №4. Протокол хронометрування уроку фізичної культури. 9-Б клас, СШ №1. дата: 03.03.2015 місце проведення: спортивний зал. П.І.Б. провідного Плющ Андрій Михайлович.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

японское шоу угадай маму

seagull ответы на тесты 2021

тест hrscanner ответы