1 класнавучанне грамаце цвёрдыя і мяккія зычныя гукі іх абазначэнне на пісьме

Мэты:замацоўваць веды вучняў пра падзел зычных гукаў на цвёрдыя і мяккія, пра парныя цвёрдыя — мяккія зычмыя гукі, пра абазначэнне цвёрдых і мяккіх зычных гукаў на пісьме; удасканальваць уменні. адрозніваць цвёрдыя зычныя гукі ад мяккіх; развіваць уменне вызначаць паслядоўнасць гукаў у словах; ву-чыць запісваць пад дыктоўку асобныя словы пасля па-пярэдняга аналізу, развіваць фанематычны слых; узба-гачаць слоўнікавы запас вучняў лексіка-семантычнай групай «рыбы»; развіваць мысленне, памяць, пачуццё гумару, выхоўваць паважлівыя адносіны да людзей. Назавіце зычныя гукі ў гэтых словах. Яны мяккія ці цвёрдыя? 5) Калектыўная прана на лошцы На дошцы запісана загадка: Хто жыве ў віры ля кручы


Урок беларускай мовы ў 2 класе. Цвёрдыя і мяккія зычныя гукі. Мэта: Фарміраваць уменне адрозніваць мяккія і цвёрдыя зычныя гукі ў слове і абазначаць мяккасць зычных на пісьме; удасканальваць маўленчыя навыкі. Абсталяванне: падручнік па беларускай мове, пісьмо ад Вожыка (з мультфільма “Смяшарыкі”), картачкі з заданнямі. Ход урока. Арганізацыйны момант (1 хвіліна). Весела гучыць званок. Яго голас вам знаёмы. Запрашаю на ўрок. Беларускай мовы! Каб пасля ўрока ў вас засталося ў памяці як мага больш і на ўсё жыццё ведаў, да яго трэба вельмі добра падрыхтавацца: не толькі дастаць падручнік, сшытак,


План канспект урока Беларускай мовы ў 3 класе. Тэма урока: Цвёрдыя і мяккія зычныя гукі. Абазначэнне мяккасці зычных на пісьме. Развіццё вуснага маўлення: выразы, з якіх можна пачынаць размову. Мэты урока: 1. Паўтарыць спосабы абазначэння мяккасці зычных на пісьме; 2. Фарміраваць уменне абазначаць мяккасць зычных на пісьме; 3. Выхоўваць самастойнасць, утвараць умовы для раскрыцця творчага патэнцыялу вучняў. Ход урока. I. Арганізацыйны момант. — Усміхнёмся адзін аднаму. Пажадаем плённай працы. ІІ. Праверка дамашняга задання. III. Арфаграфічная размінка. Дож.. прарва..ся з ветрам. У сп.коту, Па


Іх абазначэнне на пісьме”. Автор работы: Киселёва Ирина Александровна. Опубликовано:10 апреля 2017 г. 21:58:50. Мэты: паўтарыць няпарныя па цвёрдасці-мяккасці гукі і галосныя пасля іх, практыкаваць у напісанні слоў з такімі гукамі; развіваць фанематычны слых і слоўнікавы запас вучняў; выхоўваць любоў да прыроды. Рекомендуемая литература. Ад лiтары да лiтары. Сшытак на беларускай мове для 1 класа.


Звонкія і глухія, цвёрдыя і мяккія зычныя гукі. Іх абазначэнне на пісьме. 1. Назаві зычныя, якія ўтвараюць пары па звонкасці. (І) [б] [ ч] [г ] [х] [д ] [ т] [дж] [ш] [ж ] [ ц’] [з ] [п] [дз’] [ с]. Запішыце звонкія няпарныя гукі. Запішыце глухія няпарныя гукі. 2. Дапішыце сказы. (ІІ). Рыбы жывуць у _ (вада). Хлопчык катаўся на _ (лёд). Грушы растуць у _(сад). Бульба расце ў _ (агарод). У першых двух сказах падкрэсліце літары, якія абазначаюць звонкія зычныя гукі. 5. З дадзеных слоў складзіце і запішыце сказы. У першых двух сказах падкрэсліце літары, якія абазначаюць мяккія зычныя гукі. (V). На, каталіся, каньках, дзеці, на, рэчцы.


Цвёрдыя і мяккія зычныя гукі, іх абазначэнне на пісьме. Словы- “сваякі”. Мэта: адпрацоўваць графічна правільнае напісанне літар з аваламі да сярэдзіны радка і спосабам злучэння іх у слове; вучыць знаходзіць у сказах спецыяльна закладзеныя аўтарам сэнсавыя памылкі, выпраўляць іх, вучыць размяшчаць сказы ў пэўнай паслядоўнасці; фарміраванне ўмення абазначаць мяккасць папярэдняга зычнага на пісьме адпаведнымі літарамі галосных гукаў і мяккім знакам; выхоўваць акуратнасць, самастойнасць.


План-канспект урока ў 1 класе навучанне грамаце (чытанне) "Склад.Падзел слоў на склады". Факультативное занятие "Учимся говорить правильно". Тема: "Кто у кого?" Факультативное занятие "Учимся говорить правильно". Презентация на тему "Кто у кого?" Працоўнае навучанне у 1 класе "Сжэтная аплікацыя". Урок русского языка во 2 классе "Правописание ударных и безударных гласных". Тэма "Падоўжаныя зычныя гукі. Іх абазначэнне на пісьме" . Прэзентацыя. Урок працоўнага навучання ў 3 класе. Тэма "Выяўленчая нітка". Виды анализа урока. Варианты памяток для учителей. Правила гигиенического письма.


Цвёрдыя і мяккія зычныя гукі. Демянчик Мария Ивановна. 13.12.2017. Гэты тэст дапаможа табе праверыць свае веды па тэме Цвёрдыя і мяккія зычныя гукі і іх абазначэнне на пісьме". Система оценки: 10* балльная. Список вопросов теста. Вопрос 1. Адзнач літары, якія абазначаюць толькі мяккія зычныя гукі. Варианты ответов. й.


Мяккія зычныя гукі ёсць у словах. акно. форма; корань; 3. Усе зычныя гукі цвёрдыя ў словах. сіні; сыны; нос. 4. Пасля няпарных цвёрдых зычных пішуцца галосныя. е, ё, ю, я, і; а, о, ю, у, ы, э. 5. Няпарныя цвёрдыя зычныя ёсць у словах. ноч; жолуд; галка. 6. У якім сказе прапушчаны мяккі знак? Рыс(?) - драпежны звер. Рыс(?) расце ў вадзе. 7. Пасля мяккіх ДЗ, Ц пішуцца літары. е, ё, ю, я, і, ь. а, о, у, ы, э; 8.


Цвёрдыя і мяккія зычныя гукі. Іх абазначэнне на пісьме. 1. Прачытайце словы парамі. Як вымаўляюцца ў іх выдзеленыя зычныя. Спішыце. Мяккія зычныя падкрэсліце адной рыскай, а цвёрдыя – дзюма. Вазы – вязы. Люся – Луша. Укажыце зверху над літарамі, яны абазначаюць цвёрдыя гукі ці мяккія. Я гладжу бялізну і гляджу за братам. Брат вёз воз сена.


- Назавіце зычныя гукі. Чаму іх так называюць? Чым адрозніваюцца ад галосных? (Калі гук зычны, то паветра сустракае на шляху перашкоду. Зычны не ўтварае склад без галоснага.) - Так, цалкам дакладна, калі паветры давядзецца прарывацца праз «барыкады», якія ладзяць вусны, зубы, нос, то атрымаецца зычны гук. - А якія гукі абазначаюць мяккасць папярэдняга гуку? Якія-цвёрдасць? (Зычны літара і пазначае толькі мяккі гук, а літары Л, Р, М, Н абазначаюць і мяккія і цвёрдыя зычныя гукі.) ‹ › Чтобы скачать материал, введите свой E-mail, укажите, кто Вы, и нажмите кнопку. Ваше имя.


Урок по теме Зычныя гукі паводле цвёрдасці і мяккасці. Теоретические материалы и задания Беларуская мова, 5 класс. Якласс — онлайн школа нового поколения. Класiфiкацыя зычных гукаў па цвёрдасці — мяккасці. Цвёрдыя: [в], [л], [м], заўсёды цвёрды [ў] і інш.; Мяккія: [з’], [б’], заўсёды мяккі [й’] і інш.; Зацвярдзелыя: [ж], [ч], [ш], [дж], [р], [ц].


Обучение письму 1 класс. Дата: 7 мая в 13:47, Обновлено 8 мая в 09:29. Автор: Кошевая С. Н. Навучанне грамаце (навучанне пісьму). 05.05. Тэма: Апостраф. Навучальны матэрыял с. 46. Заданні для самастойнай работы с. 46 (напісанне ў словах надрадковага знака – апострафа; запіс слоў парамі (еў – з’еў); спісванне з друкаванага тэксту). Праверачнае заданне: спісванне з друкаванага тэксту. Тэма: Цвёрдыя і мяккія зычныя гукі, іх абазначэнне на пісьме. Словы-“сваякі”. Навучальны матэрыял с. 4-7. Заданні для самастойнай работы: складванне і запіс сказаў пра тое, як хто голас падае; спісванне сказаў з друкаванага і рукапіснага тэксту. Праверачнае заданне с. 4-7 запіс слоў-“сваякоў”,спісванне з друкаванага тэксту. 13.05.


Обучение письму 1 класс. Дата: 7 мая в 13:47, Обновлено 8 мая в 09:29. Автор: Кошевая С. Н. Навучанне грамаце (навучанне пісьму). 05.05. Тэма: Апостраф. Навучальны матэрыял с. 46. Заданні для самастойнай работы с. 46 (напісанне ў словах надрадковага знака – апострафа; запіс слоў парамі (еў – з’еў); спісванне з друкаванага тэксту). Праверачнае заданне: спісванне з друкаванага тэксту. Тэма: Цвёрдыя і мяккія зычныя гукі, іх абазначэнне на пісьме. Словы-“сваякі”. Навучальны матэрыял с. 4-7. Заданні для самастойнай работы: складванне і запіс сказаў пра тое, як хто голас падае; спісванне сказаў з друкаванага і рукапіснага тэксту. Праверачнае заданне с. 4-7 запіс слоў-“сваякоў”,спісванне з друкаванага тэксту. 13.05.


Урок по теме Зычныя гукі паводле цвёрдасці і мяккасці. Теоретические материалы и задания Беларуская мова, 5 класс. Якласс — онлайн школа нового поколения. Класiфiкацыя зычных гукаў па цвёрдасці — мяккасці. Цвёрдыя: [в], [л], [м], заўсёды цвёрды [ў] і інш.; Мяккія: [з’], [б’], заўсёды мяккі [й’] і інш.; Зацвярдзелыя: [ж], [ч], [ш], [дж], [р], [ц].


Тэма: Звонкія і глухія зычныя гукі. Іх абазначэнне на пісьме”. Мэты: Фарміраваць уменні вылучаць на слых словы з парнымі зычнымі па звонкасці і глухасці, правяраць парны звонкі ці глухі зычны (падбіраць праверачнае слова і выбіраць патрэбнае напісанне) ў сярэдзіне і на канцы слоў; Развіваць вуснае маўленне, уменне даваць разгорнутыя адказы на пытанні; Садзейнічаць выхаванню беражлівых адносін да птушак. Абсталяванне і сродкі навучання: мультымедыйная ўстаноўка, экран, мультымедыйная прэзентацыя, прадметныя малюнкі, “Лесвіца поспеху”, раздатачны матэрыял, карткі з індывідуальнымі заданнямі, пад


Цвёрдыя і мяккія зычныя гукі Класіфікацыя зычных гукаў. Вымаўленне і правапіс слоў з Ў Заўвага! Гук [ ў ] - зычны, гук [ у ] - галосны. Правапіс у - ў Склад. 2. Калі ў сярэдзіне слова паміж галоснымі маецца спалучэнне зычных, то пераносіцца на наступны радок або ўсё гэта спалучэнне, або любая яго частка. Можна пераносіць: ся-стра, сяс-тра, сяст-ра; во-стры, вос-тры, вост-ры; пту-шка, птуш-ка; кро-пля, кроп-ля; ма-ста-цтва, мас-тац-тва, мас-тацт-ва. Падзел слоў на склады. Падоўжаны гук [дз'] на пісьме перадаецца літарамі ддз: суддзя, разводдзе, ладдзя. Раздзяльныя знакі - апостраф ('), мяккі знак (ь). Двайное значэнне літар е,ё, ю, я. Слова.


Тэма: “Гукі [д] –[дз’], [т] –[ц’]. Іх абазначэнне на пісьме”. Настаўнік: Магілевіч З.В. Мэты: паўтарыць асаблівасці вымаўлення і напісання слоў з парнымі [д], [т] – [дз’], [ц’]; развіваць увагу, цікаўнасць да роднай мовы; садзейнічаць развіццю вуснага маўлення вучняў. Змяніць словы так, каб пасля зычнай літары стала галосная і запісаць. Карагод – у_____, града – на _____, сад – у ____, старт – на _____, пошта – на _____. Работа па падручніку. Практ.34 вучні чытаюць у парах. Якія мяккія гукі з’яўляюцца парнымі для цвёрдых гукаў[д] і [т]? Практ.35 – вусна. Гульня “Выбірай!”


Зычныя гукі Зычныя гукі паводле наяўнасці голасу і шуму ці толькі шуму пры іх утварэнні падзяляюцца на санорныя і шумныя. Зычныя гукі падзяляюцца на цвёрдыя і мяккія і ўтвараюць пары па цвёрдасці - мяккасці: [б] - [б'], [в] - [в'], [г] - [г'], [ґ] - [ґ'], [д, дз] - [дз'], [з] - [з'], [к] - [к'], [л] - [л'], [м] - [м'], [н] - [н'], [п] - [п'], [с] - [с'], [т] -. [ц'], [ф] - [ф'], [х] - [х']. Ад зацвярдзелага [ц] (сэр[ц]а) патрэбна адрозніваць [ц'], які ўтвараецца пры змякчэнні [т]: ха[т]а - у ха[ц']е, клопа[т] - у клопа[ц']е. мяккасць зычных абазначаецца на пісьме мяккім знакам і літарамі е, ё, ю, я. _Звук – наименьшая единица речи, образованная органами речи.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

японское шоу угадай маму

seagull ответы на тесты 2021

тест hrscanner ответы